Abonare Site!

We'll not spam mate! We promise.

duminică, 10 noiembrie 2013

Cum sa castigi bani prin telefon

¨Alatura-te celei mai cool comunitati si primesti promotii targetate si personalizate, discounturi, oferte last minute, invitatii pentru evenimente direct pe telefonul tau mobil! In plus castigi bani. Pentru fiecare SMS pe care il primesti de la VivaSMS esti platit¨
Cam asa suna anuntul celor de la VivaSMS o companie care iti da bani ca sa le citesti mesajele. Stiam de ceva timp de ea iar astazi mi am facut si eu un cont de curiozitate, ba chiar am primit si 2 euroi bonus de inscriere :) . Nu prea cred in aceste tipuri de afaceri dar fiindca oricum am primit un ¨link magic¨ de la ei (pe care sunt covins ca toti cei care se inscriu il primesc) am zis sa il postez aici daca vrea cineva sa se inscrie si nu are cum si eventual o sa va tin la curent daca cumva ma imbogatesc :)) .
VivaSMS

Distribuiti aceasta Postare!
Urmariti →
Distribuiti →
Powered By: Pcpedia

1 comentarii: