Abonare Site!

We'll not spam mate! We promise.

miercuri, 30 aprilie 2014

Cum sa aflati vechimea Hard-Disk ului dvs

Salut prieteni, in urma cu cca o luna de zile am cumparat  online de la un magazin destul de cunoscut din Romania (nu e vb de E-mag) un hdd de 500 gb pentru calculator, In principiu toate bune si frumoase, pretul ok, curierul prompt si amabil, etc. Insa dupa ce am instalat hard-disk ul in calculator au inceput problemele.


In primul rand era zgomotos, si nu ma refer la un zgomot fin aproape insesizabil ci la o rasnita in toata regula, apoi dadea blue screen pc-ul, se bloca in programe si tot asa. Dupa vreo saptamana de la achizitie am inceput sa ma gandesc ca ceva e in neregula cu hard-ul pe care l- am cumparat asa ca am descarcat un program de pe net, l-am rulat si ce sa vezi! Hard disk ul meu avea nici mai mult nici mai putin de 25.000 de ore de functionare in conditiile in care eu il cumparasem cu mai putin de o sapt in urma.
Ideea e ca toate s-au terminat cu bine, am mers si l-am schimbat cu altul care era nou si lucrurile sunt acum ok insa aceasta patanie ma facut sa ma gandesc ca poate nu sunt singurul in aceasta situatie asa ca m-am gandit sa va prezint un program numit hd-tune pe care il puteti descarca de aici in varianta trial care e valabila 15 zile. Acest program este practic un benchmark, cu el puteti rula mai multe teste pe hdd-ul dvs iar pentru a afla cate ore de functionare are hdd-ul dvs mergeti la tab-ul "Health" iar acolo verificati "power on hours" acolo o sa va arate cate ore de functionare are hdd-ul dvs. Programul este util nu doar  pentru verificarea orelor de functionare ale hdd-ului , el are mai multe teste care va pot spune daca hdd-ul dvs este ok sau trebuie sa va ganditi la unul nou.











Ca de obicei pentru intrebari sau alte sugestii  folositi sectiunea "comments" de mai jos.


Distribuiti aceasta Postare!
Urmariti →
Distribuiti →
Powered By: Pcpedia

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu